2 Şubat 2013 Cumartesi

Mim var dediler geldik!

Yeni modaymış sanırım bu mim'leme olayı her ne kadar ilk yazdığımda Min yazmış olsam da olur öyle şeyler. Fikrim neyse zikrim de oymuş demek ki :) Ben de ceratium86 tarafından mimlenmiş olduğumdan bir şeyler karalayıp sorulara cevap vermeye çalışıcam. Ben kendimi biliyorum gerçi, cevapladıktan sonra off ya aslında ona başka cevap verebilirdim, aklıma niye o zaman gelmedi diyeceğim çok şey yazıcam ama kısmet napalım. E peki ben 11 tane soru nerden bulucam? Hele 11 kişi amanınn mümkün değil ki. Az kişi mimlerim ben:D Neyse ben sorulara geçeyim..

#1: Sinemada ilk izlediğiniz filmin adı nedir?

İlk izlediğim film Harry Potter ve Felsefe Taşı'ydı. Trabzondaydım o sıralar, abimle bir de kuzenimle beraber gitmiştik. Ne kadar da çok beğenmiştim. Abim uyumuştu :D

#2: Kendi geleceğinize dair yalnız ve yalnız bir bilgi edinme imkanı verilseydi elinize, ne ile ilgili olsun isterdiniz? 

Arkadaş bu ne kadar güzel bir sorudur böyle! Ama bir o kadar da zor. Böyle karmaşık, böyle mistik soruları çok düşünmemek lazım. Ben de düşünmedim, aklımda ilk beliren şeyi söyleyivereyim hemen. Mesleğimde hayal ettiğim noktaya gelip gelemeyeceğimi öğrenmek isterdim. Ha bilsem ki gelemicem, yine de o noktaya gelmek için aynı uğraşı verirdim o başka. 

#3: Herkes bunu okumalı dediğiniz bir kitap vardır muhtemelen. İsmi nedir?

Bir kitap için bunu diyorsam eğer, demek ki onu ne kadar çok sevmişim. Çok sevdiğim şeyleri paylaşmak konusunda oldukça zorlanırım ama madem eğitime katkımız olacak söyleyeyim:P Benim hayatımda dönüm noktası olan kitap Oğuz Atay - Tutunamayanlar kitabıdır. Herkesin hoşlanmadığı bir kitaptır, kimisi anlamlandıramaz, bırakır elinden ama benim için çok özeldir. Tutunabilenlerin ilgisini çeken bir kitap değildir yani. 

#4: En çok kullandığınız ünlem hangisidir? 

İşte budur : ! gibi iğrenç esprilere girişmeden cevap vereyim. En çok kullandığım ünlem öhhh'dür. Pek severim söylemesini de yazmasını da. Bu soruyla öhhh'ü ne kadar sevdiğimi fark ettim. Belki de hayatımda sevdiğim ama farkında olmadığım daha ne kadar çok vardır.

#5: '' Herkesin okuduğu kitapları okursanız sadece herkesin düşünebildiği şeyleri düşünebilirsiniz. '' sözü kime aittir? 

Bana her zaman Haruki Murakami'lerle gel desem?? :D Severim kendisini fazlasıyla.

#6: Size göre keyifli bir gün geçirmenin olmazsa olmaz koşulu nedir? 

Aslında hiçbir konuda olmazsa olmazım yoktur. Olmazsa da olur ama olursa daha iyi olur dediğim çok şey vardır tabi o başka. (Nazım Hikmet'e selam etmeden geçmeyeyim dedim. ^^ ) Aslında olmazsa olmazlarım var benim ya, bilemedim ki şimdi. Biraz mükemmeliteyçilik var bende ama bu onunla alakalı bir şey mi onu tam çözemedim. Bazen keyifli bir günü yalnız başıma geçirirken, bazen sevdiğim biriyle, bazen sevdiğim bir kitapla geçiririm.  Bazen hüzünlenmek bile keyif verir bana. O yüzden buna kesin bir cevap vermek benim için çok zor. Keyifli günün içinde 'ben' olayım yeter galiba. :D

#7: Yıllarca konaklamak zorunda kaldığınız ıssız adayı terk ederken yanınıza alacağınız üç şey nedir?

Aklıma Life of Pi geldi bu soruyu okuyunca. İzleyeli yirmi gün falan oldu ama etkisinden çıkması zor bir film. Richard Parker'ı alır giderdim üç şeye gerek yoktu, filmde ben olsam:D Biraz soyut cevap vermek istiyorum buna, olur umarım. Adaya düştüğümde içimde olan umudum, eğer orada kaldığım süre dahilinde hala bende ise ilk onu alırım giderken, malum umut iyidir! Büyük ihtimal adada yaşadığım dönemde bir hayvan sever olarak çok fazla arkadaş edinirim onlardan mı getirsem yanımda? Ama onları da doğasından mahrum edemem olmaz, bu fikir iptal. Hindistan cevizi düşkünü olarak alabildiğim kadar Hindistan cevizi alırdım ikinci olarak.:D Son olarak da kavanoz falan bulursam etrafta, içine okyanus suyu doldurur onu alırım. Ne de olsa onca zaman bana yardımı dokundu, hem okyanus iyidir, özgürlüktür okyanus. Özgürlüğü yanımda taşımam lazım. 

#8: En sevdiğiniz şarkı sözü nedir? 

Aslında aklımda bir sürü şarkı vardı bir anda bildiğim tüm SS501, DBSK, JYJ ve sevdiğim tüm kültürlerden :P şarkıları düşündüm. Tam birini yazacaktım ki kafamda şu sözler belirdi;
Çocukken sahip olduğum kırmızı rugan ayakkabılar
Onlar da senin gibi çok tatlıydılar 
Ama canımı yakardılar, acıtırdılar..
Nerden aklıma geldi? Niye geldi hiç bilmiyorum. Ben o kadar Kore diyarlarına dalmışken üstelik. Başka zaman başka bir şarkı sözü söylerim mutlaka ama şimdilik ben bunu çok sevdim ^__^

#9: Bir dizide rol alacak olsaydınız hangi diziyi ve karakteri seçerdiniz? Neden? 

Jetgiller dizilere dahil mi?? Orada olup Satürn'ün etrafında gezmek var çünkü:D Ama bu olmaz dimi? Hmm düşüneyim biraz.. Sanırım bu dizi henüz çekilmemiş bir dizi ve ben karakter uydurucam. Yanlış da anlamış olabilirim. Eğer öyleyse bir akıl hastanesinde yatan çoğul kişilik bozukluğu olan birini canlandırmak isterdim. Ahh meslek hastalığı ahh:D
Yok eğer çekilmiş bir diziden seçecek olursam Prison Break dizisinde ki Micheal Scofield olmak isterdim. Her zaman zekasını kıskanmışımdır. 

#10: Yoksa siz hala anime denen şeyi çocuklara yönelik çizgi film sananlardan mısınız? 

Böyle düşünen insanlara da eskiden oturur açıklama yapardım. Halbu ki banane, kendi kaybettiğini yansın onlar. Ouran High School Host Club izleyesim geldi şimdi bak ya. :D 

#11: Kendinize en çok sorduğunuz soru nedir? 

İşin gücün yok mu kızım senin yaa?? sorusu kendime en çok sorduğum sorudur ve Mal mısın kızım sen?? de bununla yarışır.

#12: Bir abam var atarım, nerede olsam yatarım atasözünü açıklayınız. 

Burada özgürlükten bahsediliyor. İnsanoğlu bu geçici dünyaya kendini o kadar kaptırmış ki her şeye sahip olmaya çalışıyor. Oysa herkesin gideceği yer aynı. Çok fazla şeyin olmayınca, çok fazla kaybetme korkusu da olmaz içinde. Ahh biz insanlar. Şu an çok gülüyorum o yüzden buna daha fazla devam edemicem:D:D 

Şimdi bir de kendimle ilgili 11 gerçek mi yazıcam?? Benimle ilgili 11 tane gerçek çıkmaz ki, 11 yalan olsa daha iyi olurdu da bir denicem bakalım ne çıkar sonunda.



1. Ofluyum! 

2. Dağınığım ama pis değilim arkadaş. Fark var dağınıklıkla pislik arasında kocaman bir fark var.:D 

3. Gevezeyim fazlasıyla ama öyle herkesle değil. Sevdiğim insanları yanımda gördüm mü konuşurum da konuşurum. Ne kadar çok şey paylaşırsak o kadar iyi ama çok konuşan erkeklerden de nefret ederim. Not olarak dursun bu burada. 

4. Ya ben galiba pek eleştirilmeyi seven bir tip değilim. Sözümün geçmesini de seviyorum biraz olduğum ortamlarda. Hele böyle grup çalışmaları falan olur ya okulda, onlarda benim dediğim olana kadar savaş veririm biraz. Mükemmeli severim, bir şey ya mükemmel olsun ya da hiç olmasın derim. Nedense mükemmelin de hep benim fikirlerim olduğunu düşünme gibi bir kusurum var benim. Tabi ki başkalarının fikrini de sorarım ama sadece sorarım.
 
5. Hayallerim var benim. Nedense hepsinin gerçekleşeceğine yürekten inandığım. Kimisi oldukça mantıklı hayaller iken kimisi anlatınca çok uçuk gelebilecek hayaller ama varlar işte ve gerçekleşecekler. Belki benim milli piyango biletim senin cebine girmiştir ve o bilete 1 trilyon çıkacaktır. Olamaz mı? Olabilir bence. Bana güç veren hayallerseniz eğer, gerçekleşeceksiniz ulan!!

6. Ya ne olacak bu Asyalıların hali ya, niye bu kadar tatlılar. :D Hele o Koreliler yok mu onlar? Hepsi özenle seçilmiş adeta. O uyuz olduğum kadınları ayırdım tabi burdan. Seviyorum bu adamları. Hele benim için çok özel olanları vardır. Burada söylemek istemem ama bunları, adı üstünde özel ^^ Eminim beni tanıyanlar kim olduklarını hiç anlamadı zaten. :D:D 

7. İnsanların ilişkileri çabucak tüketmelerinden nefret ediyorum. İki günde aşık olup, üç günde ayrılan çiftler falan var ya hani ha özellikle onlar nefretimin doruk noktası. Şimdi her an bir arada olmalar, hep muhabbet etmeler, arada özel hiçbir şeyin kalmaması adeta midemi bulandırıyor. Benim kendime bile söyleyemediklerim  varken nedir bu herkese her şeyi bilmeleri için izin vermek merakı? Üç günde yaşarsan da biter o ilişki işte. Yaptığın şarkı da akşam iki kadeh attım dağıttım olur ancak ama eskiler öyle mi der? 
'Her şeyimi uğruna boş yere mi verdim?' derler.
'Kadehinde zehir olsa ben içerim bana getir.' derler. Ne güzel şeyler der eskiler. Eski sevgilerin özlemi var içimde.

8. Ne kadar çok şey yazdım ki kitaplar 8. sıraya kaldı ancak? Ama demiştim gevezeyim diye. Hani ilkokulda öğretmenler derdi ya Kitap en iyi dosttur diye. Evet kitap en iyi dosttur. Onunla paylaştığını hiç kimseyle paylaşamazsın. Onun gibi içten de kimse anlatmaz sana. Kitap okumayı sevdiğim için, kitaplarımla aramda özel bir bağ olduğu için kendimi şanslı hissediyorum. Bittikleri zaman üzülen tipler vardır ya hah işte ben onlardan biriyim. 

9. Vefasızlıktan nefret ederim. Hiç kimsenin beni suçlayamayacağını bildiğim tek şeydir vefasızlık. Kendime bu konuda güvenim sonsuzdur. Lakin her türlü vefasızlığı da ben yaşadım. Biliyorum yine olsa yine yaşarım. Olsun insanlar kötü diye bende mi kötü olayım yani? Ne kadar çok şok edilirseniz insanlar tarafından, yeni bir darbede daha az şaşırırsınız.

10. Ya ben hiçbir özelliğimi yazamadım ki doğru düzgün. Off olmadı ki böyle. Neyse en net özelliğimi söyleyeyim bari. Kıskanç bir insanım, asla belli etmemeye çalışıp içten içe kendini yiyen tipler var ya, hah işte sözlüğü açın karşınıza vermindon çıkacaktır. Bu huydan nasıl vazgeçeceğimi de bilmiyorum. Mesleğe atıldığımda ilk kendimle ilgilenmem lazım sanırım. Seven insan kıskanır! laflarıyla gaza getirdiler bizi hep :D 
Üstelik bazı kıskandıklarım var ki seven sayılarını ne siz sorun ne ben söyleyeyim.. 

 11.Hiç görmediğim bir adamı seviyorum! 

Kendimle ilgili 11 şey mi oldu şimdi bu? Pek emin değilim ama oldu gibi sanki, bir 11 daha verseler, sonra bir 11 daha verseler sonra.. sonra.. ben yine yazarım kendimle ilgili. Yine de bitmez, insanoğlu uçsuz bucaksız bir  okyanus adeta. Felsefeyi kesip 11 soruya geçicem şimdi de yazıya başladığımdan beri o 11 soruyu düşünüyorum. İnsanın aklına bir tane bile mi gelmez yahu. Neyse başlamak bitirmenin yarısıdır diyip vira bismillah diyorum..

Not: Bu kadar kısmı yazana kadar DBSK- Mirotic albümünü 2 kez dinledim artık siz süreyi hesap edersiniz.:D 

#1: Size bu 11 soruyu soracak kişiyi yani bendeniz vermindon insanını tarif edecek tek kelimeniz olsa, o ne olurdu? 

#2: Tavuk mu yumurtadan çıkmıştır, yumurta mı tavuktan gibi kafa karıştırıcı ve cevabı muamma olan sorulara vakti zamanında kafa patlatıp zamanınızı harcadınız mı? (Yazar burada kendi hazırladığı sorulara da pay çıkarıyor.) 

#3: 'Ben mesela uçarım mesela yerlere göklere sığamıyorum.' sözünü ilk duyduğunuzda ne hissetmiştiniz? 

#4: Tüm düşüncelerinizin, bastırdıklarınız da dahil hipnoz vb. tekniklerle gün ışığına çıkarılmasını ister miydiniz? Evet ise neden? Hayır ise neden? 
Not: Evet ise irtibat ve hesap no bilgileri tarafımdan size ulaştırılacaktır.:D 

#5: Şu an olmak istediğiniz yerin tam olarak hangi kısmındasınız? 

#6: Kendinizi bir renk, bir ay ve bir mevsimle tanımlayacak olsanız bunlar hangileri olurdu?

#7: Sizce risk bu mudur? 

#8: Hayaller mi daha büyüktür, imkanlar mı?

#9: Kendi gökkuşağınızı yapacak olsanız kaç renk olmasını ve o renklerin hangi renkler olmasını isterdiniz?

#10: Kullandığımız kelimelerden değiştirmek istediğiniz var mı? Mesela bilgisayar yerine dolma desek gibi. Örneğin alakasızlığını göz ardı edelim lütfen.:D 

#11: Sizde dünyaya gelme amacınız nedir??

Yapması biraz yorucu olsa da insanın kendine dair bir şeyleri düşünmesi açısından aslında iyi de oluyormuş. Yapmanız zorunlu değil tabi ki ama cevaplarsanız da niye cevapladınız demem sayın kimyon ve konayuki hanım.:D Öperler ~~




7 yorum:

  1. Ama bu harika bir mim yazısı olmuş ki... Abartının " a " sını yapıyorsam ne olayım!.. Diyerekten şunu belirtmek istiyorum: Okuduklarım arasında en iyi yazılmış yazı seninkiydi. Hazırladığın sorular olsun, benimkilere verdiğin yanıtlar olsun, kendinle ilgili yazdığın gerçekler olsun; her biri birbirinden iyi olmuş. Velhasılıkelam, zevkle okudum be ya! Aslında kimi cümleleri alıp teker teker yorumlayasım var ama gücüm yetmeyecek o kadarına. Yine de öyle bir düşüncenin geçtiğini bil aklımdan :D Teşekkürler yanıtladığın için. Daha sık yazmalısın sen buralara ^^

    YanıtlaSil
  2. Beğendin mi gerçekten?? Elime yüzüme bulaştırdım sanırım diye geçiriyodum ben de içimden. Malum hiç bilmediğim bir işe kalkıştım rezil olmakta vardı işin ucunda:D Yorumuna olan şaşkınlığımı ve sevincimi de adeta şu şekilde yaşadım bkz: http://www.youtube.com/watch?v=9QpppkEg1B4 Oh My God Sun! :D

    YanıtlaSil
  3. Beğendim beğendim. Birkaç dakika sonra yeniden okuyacağım. O derece. Hiç acemi gibi durmuyorsun. Beni mi kekliyorsun yoksa he? :P Videonun kesilmiş olduğu programı bilmesem de anladığım kadarıyla Junsu top ya da her neyse onu karşılayamayışının suçunu güneşe atıyor anlaşılan. İngilizce konuşmasın bunlar ya XD Aklıma SS501 geldi bak şimdi. Şi iz e gorrll, Ay em e boy, vi ar şutudıntz :D

    YanıtlaSil
  4. Tekrardan çok teşekkür edeyim o halde:D Eğlendim ben de yazarken, biraz yorulsam da:D
    O video DBSK zamanından, bir programlarında Junsu tenis oynarken ya da neyse o oyun işte gözüne güneş geliyo ve göremiyo topu bunu da oh my god sun ile anlatıyo arkadaş:D Ben de şeyi hatırladım:D şut bol izı may firendı şut bol izı may no sedı:D:D

    YanıtlaSil
  5. Ahaha XD Yerim ben onların İngilizcesini, yerim XD Bize kendilerini böyle durumlarda bile sevdiriyorlar ya helal olsun :P

    YanıtlaSil
  6. Yorum yapmağa geldim haanım. Müsaade var mıdır? :D Kendinle ilgili 11 gerçek kısmına komple bayıldım. Çok hoşsun.
    Benden iyisin vesselam, daha ne olsun. ^^'

    YanıtlaSil
  7. 11 gerçek eksik geldi bana ya bugün mesela aklıma 2 tane daha geldi. Yetmedi bana 11 yetmez, yetebilemez:D

    YanıtlaSil